Garantie en Na-verkoopdienst.
Alle elektronisch materiaal geniet de wettelijke fabrieksgarantie (rekening en originele waarborgkaart van het artikel bij te houden).
Bij defecten binnen deze periode kan de gebruiker het materiaal aan ons terugzenden (met bijvoeging van de rekening en de originele waarborgkaart); de verzendkosten zijn ten laste van de gebruiker. Het kan ook op de winkel (Antwerpen, Eiermarkt 25) binnengebracht worden, zelfs als het via de webwinkel, maar ook tevens als het aldaar gekocht is. Foto Grobet draagt daarna zorg voor de verdere behandeling van het defecte materiaal en tevens het naar u terugzenden indien het artikel via onze website gekocht werd. Goederen welke niet via onze site of winkel gekocht werden, kunnen slechts ter reparatie aan ons verstuurd worden mits betaling van administratieve verwerkingskosten en zullen na de herstelling op kosten van de gebruiker aan hem teruggestuurd worden.
Let op: de wettelijke garantie is niet van toepassing op fouten met een externe oorzaak: zoals zand-, vloeistof-, vocht-, val-, of stootschade, enz.
Op consumables zoals kabels, batterijen, zekeringen, geldt geen fabrieksgarantie.
Foto Grobet kan evenmin verantwoordelijk gehouden worden indien een fabrikant de garantie weigert.
Alle herstellingen dienen via mail (herstellingen@grobet.be) of ter plaatse (Eiermarkt 25, 2000 Antwerpen) aangemeld te worden.